Blogg

Här läser du våra senaste
inlägg, artiklar och nyheter!

10 beprövade sätt att maximera ditt fokus

Telefoner som ringer, mejl som plingar till och behöver din uppmärksamhet eller en god vän som vill ses efter arbetet. Vi är idag mycket mer involverade i olika aktiviteter, vilket kan göra oss stressade. Vår arbetsdag är full av distraktioner
Läs mer

Genomgång av Jabra Engage 75

Jabra Engage 75 Stereo är ett professionellt headset med kristall klart ljud. Här går vi igenom de stora nyheterna med Engage. ?  

Sparka igång din kreativitet

Har du någon gång haft ett problem som du inte haft en bra lösningen på men efter att du givit hjärnan lite distans i en paus från själva problemet, kommit på lösningen kanske efter en god natts sömn eller efter
Läs mer

Få mer gjort, ta en paus!

Hur får man mer gjort som arbetsnarkoman? Ett bra sätt är att ta regelbundna pauser. Det kan vara att ta en kort mikropaus med att sträcka på sig. Många chefer tror att anställda ska vara fastkedjade på sin arbetsplats för
Läs mer

Easy Telefoni + Telenor i Norge

Nu lanserar vi en fantastisk nyhet! Vi kommer att kunna erbjuda fullt MEXADE mobiler i Norge, detta sker tillsammans med Telenor. Det innebär att det går att koppla samman mobil- samt fastnätsnummer mot vår växel med norska Telenor. Kortfattat så
Läs mer

Bli gladare på jobbet med rätt färg och ljus

Bli gladare på jobbet med rätt färg och ljus Vårt humör påverkas av färg och ljus och genom att göra rätt val kan du skapa en bättre och mer trivsam arbetsmiljö. Förutom att det är viktigt att röra på sig,
Läs mer

6 tips för att bli mer effektiv på jobbet

6 tips för att bli mer effektiv på jobbet Drömmer du om minskad stress och ökad kontroll på ditt jobb? Vi vet hur du byter jobbstress och kaos mot lugn och ro samtidigt som du ökar din produktivitet med några
Läs mer

Slipp sura kunder – skaffa en tydlig telefonpolicy

Mejl och Slack och sociala medier i all ära – telefonen är det viktigaste kommunikationskanalen för kontakt med samarbetsparters, leverantörer och kunder. Men har ditt företag en fungerande och tydlig telefonpolicy? Läs det här annars. Rätt använd är telefonen oslagbar;
Läs mer

Är dina kunder otåliga? En widget är lösningen

Vi hänger oss på tutan i samma millisekund som det blir grönt. Vi går slalom mellan alla långsamma på gatan, och vi trycker frenetiskt på hiss-knappen. Känner du igen dig? Inte konstigt att folk blir tokiga när de ringer oss,
Läs mer