Vill du snabbt och enkelt få input från en eller flera kollegor? I den inbyggda chatten skapar du enkelt olika…
Easy Teams för retail och butik
Arbetar du inom retail och butik? Då vet du hur viktigt det är med god, konsekvent service och hög tillgänglighet. Oavsett om er kund möter er i fysiska butiker eller online, förväntar man sig samma upplevelse, information och funktion. Nyckeln till detta är en modern kommunikationsplattform som hjälper er nå era mål. Det är där Easy Teams kommer in i bilden!
Boka en demo
Du sköter butiken, vi tar hand om resten!
När vi utvecklade Easy Teams mixade vi de bästa funktionerna från vår smarta telefonväxel med riktigt grymma samarbetsfunktioner. Resultatet är en helt unik lösning, där du hanterar butikernas telefoni, växel och kommunikation på ett och samma ställe. Det blir både kostnadseffektivt och lättskött och du slipper externa mjukvaror och licenser.

Marknadsledande växel och modern samarbetsplattform i ett
Retail är komplext och det räcker inte med att ha rätt produkter och bra exponering. Det som skiljer riktigt framgångsrika retail-företag från andra är service och kundbemötande. Easy Teams stöttar er kundservice, effektiviserar er internkommunikation och låter er arbeta mer effektivt. Ni ser i realtid om det uppstår situationer som ni snabbt behöver agera på och mäter löpande statistik och aktivitet i vår statistikmodul.
All information på ett ställe
För att ge era kunder den service de efterfrågar, behöver er personal ha tillgång till relevant och korrekt information. Oavsett om de jobbar med webbutiken, i en fysisk butik eller på huvudkontoret. Och idag saknas verkligen inte alternativ. Slack, Trello, Skype och en hel värld av verktyg finns att tillgå. Risken är bara att alla verktyg blir sina egna stuprör av information.
Knyt ihop butikerna och effektivisera kommunikationen
Easy Teams låter er knyta samman butikerna, lagret, huvudkontoret och webbutiken i samma gränssnitt. Med vår smarta chatt får ni en enda plats för meddelanden där ni enkelt kan kommunicera med enskilda kollegor, avdelningar, kampanj-team eller hela företaget. Samtidigt minskar ni mängden e-post och samlar all information i sökbara trådar. Supersmidigt!

Möt era kunder, där de finns
Oavsett om kommunikationen med era kunder sker via mail, i butik, över telefon, via sociala medier eller chattar så ger Easy Teams rätt förutsättningar för att sköta kundkommunikationen på ett professionellt sätt. Med alla kommunikationskanaler på samma ställe kan ni hantera alla inkommande ärenden, oavsett hur de väljer att kommunicera med er. Och alla kollegor, oavsett var de befinner sig, har alltid tillgång till den senaste informationen om varje kundärende.
Marknadsledande växel, på köpet
Prata i telefon från datorn, mobilen eller surfplattan. Till skillnad från de flesta andra kommunikationsplattformar, kommer Easy Teams med en fullt integrerad molnbaserad telefonväxel. Det innebär att hela företages telefoni och växelfunktionalitet enkelt integreras i samma plattform som ni använder för er övriga kommunikation.
Lär dig mer om alla smarta funktioner
Chatt
Gruppchatt
I Easy Teams skapar du enkelt en gruppchatt där du kan bjuda in externa deltagare. Det ger dig en gemensam…
Sökfunktion
En smart funktion i Easy Teams är vår kraftfulla sökfunktion. I och med att du samlar all information på samma…
Videokonferens
Utvecklingssamtal, möten eller intervjuer? Easy Teams ger er stabila, brusfria och videomöten och videokonferenser i full HD. Det är enkelt…
Dela dokument
I Easy Teams kan du effektivisera ert interna arbete genom att dela filer i de konversationer som berör dem. När…
Telefonkonferens
Att skapa en telefonkonferens i Easy Teams är väldigt enkelt och du skapar den direkt via mobilen, surfplattan eller datorn.…
Boka en personlig demo!
Fyll i dina kontaktuppgifter här så bokar vi en genomgång av Easy Teams på en tid som fungerar för dig. Vi hörs!