Marknadens enklaste växel?

Svara snabbt - och rätt - med tillfälliga svarsgrupper

Vid vissa tillfällen, som vid marknadskampanjer eller lanseringar av nya produkter, är det smart att skapa en tillfällig svarsgrupp. Det går enkelt i Easy och förenklar både för dig och dina kollegor samtidigt som det ger dina kunder snabbare och bättre service.

En växel som följer företagets behov

Vår företagsväxel är superenkel och flexibel. När det behövs justerar du enkelt funktionerna direkt i vårt smidiga användargränssnitt. Och du kan göra ändringarna själv, utan hjälp utifrån.

Byta operatör eller lägga till en ny? Inga problem.

För oss är det självklart att växel och operatör ska fungera tillsammans utan att vara beroende av varandra. Easy är helt operatörsoberoende vilket gör att du slipper byta växel vid ett operatörsbyte, du lägger bara till den nya operatören.

Mängder med smarta integrationer

Även om vi tycker att vår växel står sig bra på egen hand, så vet vi att den växer ytterligare tillsammans med andra. Easy har därför mängder av smarta integrationer med allt ifrån kundvårdsprogram och ärendehanteringssystem till externa mjukvaror och appar. Vill du veta mer om våra olika integrationer? Klicka här.

Företagets säkerhet i första rummet

Vi tar säkerhet på störst allvar – du ska känna sig helt trygg och inte behöva oroa dig över eventuella missöden när du väljer en telefonilösning för ditt företag. Easy använder sig av den senaste tekniken, för att undvika intrång i företagets växel. Vi utvecklar också hela tiden säkerheten i samarbete med våra leverantörer och samarbetspartners.

Använd MiTeam för att samarbeta effektivt i företaget

Idag är det viktigt att kunna arbeta oberoende av var man befinner sig. MiTeam förenklar detta genom att samla företagets kommunikation på ett och samma ställe. MiTeam är en kraftfull plattform som samlar chatt, samtal, telefon- och videokonferenser, delning av dokument och uppgiftshantering.

Telefon: 010-209 65 00
Support: 0774-400 600

Hur fungerar vår företagsväxel?


Vi är vad vi heter – Easy! Det gäller alla våra tjänster. Vår växellösning är därför lika enkel att använda som att uppdatera och sköta. Och den passar både stora och små företag. Eftersom växeln är molnbaserad och digital följer den företaget när behovet ändras. Och du behöver aldrig oroa dig för kostsamma uppdateringar – de görs kostnadsfritt och automatiskt som en del i ditt abonnemang. Enkelt och bekymmersfritt!

Easy Företagsväxel är helt digital och ligger på våra säkra servrar. Det gör att du helt och hållet slipper tekniska installationer, hårdvarukrångel, tidskrävande uppdateringar och oväntade kostnader. Med vår växel har ditt företag alltid en fungerande och driftsäker telefonilösning som är uppdaterad med den senaste funktionaliteten. Utan att du behöver röra ett finger.

Mängder med smarta växelfunktioner
som underlättar din arbetsdag

  • Nummervisning Ni väljer själva vilket nummer som ni ska visa utå...

    Ni väljer själva vilket nummer som ni ska visa utåt. Ni kan visa ert Växelnummer, Supportnummer, Direktnummer eller Mobilnummer, detta bestämmer ni själva. Vi kan även lägga in så ni alltid visar ut ert mobilnummer från mobilen, ringer ni ifrån er softphone eller fastatelefon så visar ni ut ert direktnummer. Det går även att schemalägga nummervisningen så att ni visar ut önskat nummer efter ett visst klockslag.

  • Svarsgrupper I Easy Telefoni så finns det olika typer av svarsg...

    I Easy Telefoni så finns det olika typer av svarsgrupper. För de som har många inkommande samtal där man behöver fler verktyg för att hantera samtalen till de kunder som inte har lika stor belastning men ska kunna svara snabbt och effektivt. Vi har möjligheten att sätta upp egendefinierade kö-meddelanden med kö-musik och automatisk återuppringning för de kunder som inte har möjligheten att vänta kvar i kön. Vi kan definiera ring slingor efter kunskap eller så kan ni ha en förutbestämd slinga och det går att distribuera samtalen efter den personen som har varit ledig längst. Våra svarsgrupper täcker behoven från de största bolagen med väldigt hög belastning till det mindre bolaget som ska hantera inkommande samtalen på ett professionellt sätt.

  • Personlig kö Har ni många inkommande samtal på era direktnummer...

    Har ni många inkommande samtal på era direktnummer? Då är personliga köer ett utmärkt sätt att hantera detta. När ett inkommande samtal hamnar i er personliga kö får inringaren meddelande om att hon har blivit placerad i kö, när du har avslutat ditt pågående samtal då kopplas det kö satta samtalet fram till dig. Det går att lägga in ett max tak på hur många personer som ska vara i kö samtidigt. Är kön full då hamnar nästa person som ringer in i röstbrevlådan eller så får hon upptaget ton. Detta bestämmer ni. Det finne en återuppringningsfunktion som går att aktivera, den kö satta personen får då möjligheten att aktivera funktionen och när kön blir dom då blir man uppringd.

  • Gemensam röstbrevlåda Vi kan sätta upp gemensamma röstbrevlådor som ni k...

    Vi kan sätta upp gemensamma röstbrevlådor som ni kan använda som ni vill. Detta kan vara bra om det är så ni inte kan ta emot samtal när kunderna ringer in då har dom möjligheten att lämna ett meddelande till er. Ni kan även ha att röstbrevlådan går igång när ni har stängt på kontoret. Hur den gemensammaröstbrevlådan ska användas är upp till er. Alla meddelanden som kunderna lämnar kan ni lyssna av på flera sätt. Ljudfilen kommer komma till er i ett mail, ni kan ringa och lyssna av ljudmeddelanden eller så kan ni logga in på webben och ladda ner ljudfilen. Alla meddelanden som lämnas märksupp med in ringarens nummer samt datum så ni enkelt kan ringa upp när ni lyssnat av dom.

Ett urval av våra kunder


Vill du veta mer om vår företagsväxel?

Fyll i din e-post nedan så kontaktar vi dig inom en arbetsdag - din e-post är säker med oss.