Samtalslogg | Easy Teams

    Samtalslogg

    Få en tydlig överblick på alla era samtal!

    Samtalsloggen i Easy Teams är fylld med all er data och du kan enkelt hitta samtal för användare, svarsgrupper och även inspelningar!

    Data i samtalsloggen

    I samtalsloggen i Easy Teams kan du enkelt se alla samtal en användare har gjort och samtal till/från en svarsgrupp.

    Överblicken visar även en leaderboard för användarna samt en statistiköversikt. I leaderboarden kan du se vilka agenter som presterar bäst i svarsgruppen du valt och i statistiken ser du mer ingående data på samtalen.

     

    Filtrera samtalsloggen

    För att göra det enkelt för dig att få fram datan du önskar har vi sett till att du enkelt kan filtrera dina sökningar. Vill du enbart visa inkommande samtal, utgående eller kanske samtal med inspelningar?

    Välj fritt! Du kan såklart även välja att filtrera på svarsgrupper och eller agenter.

    En komplett samtalslogg helt enkelt!

    • Start- och slutdatum
    • Samtalstyp (alla, inkommande, utgående, missade, samtal med röstmeddelande och inspelade samtal)
    • Svarsgrupp och eller på en agent

    Vilka kommer åt informationen?

    • Som användare kommer du åt din egen samtalslogg, fast en mer detaljerad variant än ”den vanliga”.
    • En agent i en svarsgrupp kan se alla samtal i svarsgrupp som agenten hanterar. Dvs även kollegors samtal.
    • En supervisor har tillgång till alla loggar i de tilldelade svarsgrupperna.
    • En användare som är med i listan för total sök- och uppspelningsbehörighet inom organisation kan söka och lyssna på alla samtal inom organisationen (Förutom de privata röstbrevlådorna)

    Masseditera samtalsloggen

    Du kan enkelt masseditera samtalsloggarna, med ett knapptryck kan du exportera träffarna i excel eller ta bort dem om du så önskar.