Sökfunktion | Easy Teams

Smart sökfunktion

En smart funktion i Easy Teams är vår kraftfulla sökfunktion. I och med att du samlar all information på samma ställe, kan du enkelt söka i dina konversationer, filer eller mailsvar. Det sparar mycket tid och gör att du jobbar smartare, effektivare och framförallt slipper fråga runt.

Sök konversationer och hitta rätt, på ett ögonblick

All information sparas automatiskt och är på så sätt sökbar. Det gör att du alltid har ditt företags konversationshistorik nära till hands när du söker information. Så istället för att be någon om hjälp kan du enkelt söka i Easy Teams, vilket både sparar tid och tar bort repetitiva moment.

Hitta en struktur som passar dig

Easy Teams anpassar sig till ditt arbete. Du kan till exempel namnge kanaler på ett sätt som passar just ditt team. Du bestämmer också hur du ska organisera dina konversationer och information.  Sökfunktionen är ett smidigt komplement som gör det ännu enklare att hitta det du behöver i ditt företag, direkt.