Se intervjun med vår kund Erik Lönn

Märsta Förenade Åkeriföretag AB

Easy makes it easy! Oerhört driftssäker, enkel och användarvänlig lösning som ger oss precis det vi vill ha. Med rapportverktyget har vi kunnat analysera vårt telefonerande och utefter det kunnat göra de strukturella förändringarna i användandet

Erik Lönn, IT-samordnare

Se intervjun med vår kund Tony Gh Lundberg

Fastighetsbyrån i Solna & Sundbyberg

Integrationen mot vårt kundvårdssystem är väldigt och uppskattat av mäklarna, det spar oss tid och tid är guld!

Tony GH Lundberg, Franchisetagare

Se intervjun med vår kund Mia Lagerquist

Hellström Advokatbyrå KB

Bytet till Easy Telefoni gick jättebra, jag blev förvånad över hur smidigt det gick. Easy Telefoni är lätt jobbat, bra överblick över kollegorna och kan snabbt beta av alla samtal.

Mia Lagerquist, Konferensvärdinna

Se intervjun med vår kund Daniel Boding

Fastum Gruppen

Tack vare Easy Telefoni har vi blivit mycket effektivare, vi har bättre kontroll över inkommande samtal, vi ser lediga handläggare och medarbetare. Genom rapportverktyget så har vi bra koll över statistiken så vi kan göra specifika insatser för att minska kötiden.

Daniel Boding, Tekniskchef

Se intervjun med vår kund Joacim Lundquist

HAVD Group AB

Vi får snabba svar från supporten när vi behöver hjälp och de ändringar vi behöver göra görs direkt.

Joacim Lundquist, Inköpschef

  • Nummervisning Ni väljer själva vilket nummer som ni ska visa utå...

    Ni väljer själva vilket nummer som ni ska visa utåt. Ni kan visa ert Växelnummer, Supportnummer, Direktnummer eller Mobilnummer, detta bestämmer ni själva. Vi kan även lägga in så ni alltid visar ut ert mobilnummer från mobilen, ringer ni ifrån er softphone eller fasttelefon så visar ni ut ert direktnummer.

    Det går även att schemalägga nummervisningen så att ni visar ut önskat nummer efter ett visst klockslag.

  • Gemensam röstbrevlåda Vi kan sätta upp gemensamma röstbrevlådor som ni k...

    Vi kan sätta upp gemensamma röstbrevlådor som ni kan använda som ni vill. Detta kan vara bra om det är så ni inte kan ta emot samtal när kunderna ringer in då har dom möjligheten att lämna ett meddelande till er. Ni kan även ha att röstbrevlådan går igång när ni har stängt på kontoret. Hur den gemensammaröstbrevlådan ska användas är upp till er. Alla meddelanden som kunderna lämnar kan ni lyssna av på flera sätt. Ljudfilen kommer komma till er i ett mail, ni kan ringa och lyssna av ljudmeddelanden eller så kan ni logga in på webben och ladda ner ljudfilen.

    Alla meddelanden som lämnas märksupp med in ringarens nummer samt datum så ni enkelt kan ringa upp när ni lyssnat av dom.

  • Smarta integrationer Du kan enkelt integrera företagsväxeln med ditt fö...

    Du kan enkelt integrera företagsväxeln med ditt företags CRM, säljstöd eller kundvårdsprogram. Det ger bättre förutsättningar för att öka servicegraden mot era kunder och förenklar arbetsdagen för dig och dina kollegor.

  • Svarsgrupper I Easy Telefoni så finns det olika typer av svarsg...

    I Easy Telefoni så finns det olika typer av svarsgrupper. För de som har många inkommande samtal där man behöver fler verktyg för att hantera samtalen till de kunder som inte har lika stor belastning men ska kunna svara snabbt och effektivt. Vi har möjligheten att sätta upp egendefinierade kö-meddelanden med kö-musik och automatisk återuppringning för de kunder som inte har möjligheten att vänta kvar i kön. Vi kan definiera ring slingor efter kunskap eller så kan ni ha en förutbestämd slinga och det går att distribuera samtalen efter den personen som har varit ledig längst.

    Våra svarsgrupper täcker behoven från de största bolagen med väldigt hög belastning till det mindre bolaget som ska hantera inkommande samtalen på ett professionellt sätt.

  • Personlig kö Har ni många inkommande samtal på era direktnummer...

    Har ni många inkommande samtal på era direktnummer? Då är personliga köer ett utmärkt sätt att hantera detta. När ett inkommande samtal hamnar i er personliga kö får inringaren meddelande om att hon har blivit placerad i kö, när du har avslutat ditt pågående samtal då kopplas det kö satta samtalet fram till dig. Det går att lägga in ett max tak på hur många personer som ska vara i kö samtidigt. Är kön full då hamnar nästa person som ringer in i röstbrevlådan eller så får hon upptaget ton. Detta bestämmer ni.

    Det finne en återuppringnings funktion som går att aktivera, den kö satta personen får då möjligheten att aktivera funktionen och när kön blir dom då blir man uppringd.

  • En säker lösning Med företagets telefoni i molnet kan du koppla av ...

    Med företagets telefoni i molnet kan du koppla av kan fokusera på annat än företagets telefoni. Du slipper till exempel hålla koll på tekniska uppdateringar och kan lita på att din växel alltid fungerar. Och, inte minst, din telefoni ligger på våra säkra servrar.

Telefon: 010-209 65 00
Support: 0774-400 600

Ett axplock av våra kunder


Vill du veta mer om vår smarta telefonväxel?

Fyll i telefonnummer eller e-post nedan så kontaktar vi dig inom en arbetsdag.