Mobil växel
-för ett mobilt arbetsliv

Varför Easys
mobila växel?

Fördelen med Easy Telefonis mobila växel är att du och dina kollegor alltid kan kommunicera ut era fastnätsnummer. Oavsett om någon ringer på ert fastnätsnummer eller ert mobilnummer så ser dina kollegor att ni är i samtal. Ni kan även ta emot SMS på ert fastnätsnummer. Fördelen med mobil växel är att det finns en app som ger er fullfjädrad växel funktionalitet när ni är på språng.

En framtidssäker, flexibel växel

Skulle era behov ändras under resans gång så kan ni enkelt lägga till Easy Soft (softphone) eller Easy Fast och ändra er mobila växel till den lösning som passar er i dagsläget. Med Easy Soft får ni fantastisk ljudkvalité när ni ringer via er dator, något som receptionisterna uppskattar. Mobil växel tillsammans med Easy Soft är en vinnande kombination. Möjligheterna i en mobil växel från Easy Telefoni är stora.

Marknadens mest kompetenta mobila växel

IP-telefoni för företag erbjuder mycket mer funktionalitet än en vanlig traditionell växel. Easys mobila växel skiljer sig också från de flesta telefonväxlarna på marknaden och erbjuder mycket mer funktionalitet och smarta tillval än Telia Centrex, Telenor One och Tele2´s mobila växel.

Telefon: 010-209 65 00
Support: 0774-400 600

Några av funktionerna i Easy Telefoni mobila växel är:

  • Hänvisningar Det är väldigt enkelt att ändra sin hänvisning i E...

    Det är väldigt enkelt att ändra sin hänvisning i Easy Telefoni, ni kan ändra er hänvisning i er Softphone, mobilapp, fastatelefonen eller på webben via Mina Sidor. Detta är bra att använda när ni tex sitter på möte och inte vill bli störd, eller om ni är iväg på en tjänsteresa. Ni kan även lägga in framtida hänvisningar, detta är väldigt smidigt om ni har återkommande möten tex veckovisa avstämningar med kollegor då kan ni lägga in att varje måndag mellan 08-09 då ska jag bli hänvisad på Möte. När mötet är slut ändras din hänvisning tillbaka till Tillgänglig. Ni kan även lägga in detta på era kollegor så ingen blir störd under mötet.

  • Svarsgrupper I Easy Telefoni så finns det olika typer av svarsg...

    I Easy Telefoni så finns det olika typer av svarsgrupper. För de som har många inkommande samtal där man behöver fler verktyg för att hantera samtalen till de kunder som inte har lika stor belastning men ska kunna svara snabbt och effektivt. Vi har möjligheten att sätta upp egendefinierade kö-meddelanden med kö-musik och automatisk återuppringning för de kunder som inte har möjligheten att vänta kvar i kön. Vi kan definiera ring slingor efter kunskap eller så kan ni ha en förutbestämd slinga och det går att distribuera samtalen efter den personen som har varit ledig längst. Våra svarsgrupper täcker behoven från de största bolagen med väldigt hög belastning till det mindre bolaget som ska hantera inkommande samtalen på ett professionellt sätt.

  • vidarekopplingar Sätt aktivitetstyrda vidarekopplingar....

    Sätt aktivitetstyrda vidarekopplingar.

  • Chat Chatta med kollegor....

    Chatta med kollegor.

  • Framtida hänvisningar Lägg till framtida hänvisningar på din och kollego...

    Lägg till framtida hänvisningar på din och kollegornas anknytning.

Ett axplock av våra kunder


Vill du veta hur vår mobila telefonväxel fungerar?

Varmt välkommen att boka in en demonstration. Vi kan via ett webmöte demonstrera växeln för er och visa hur smidigt och enkelt det är att använda Easy Telefoni.