Nummervisning
Ni väljer själva vilket nummer ni visar utåt. Ni kan till exempel visa ert växelnummer, supportnummer, direktnummer eller mobilnummer. Vi kan även lägga in så ni alltid visar ut ert mobilnummer från mobilen. Om ni istället ringer från er desktopappen så visar ni istället ut ert direktnummer. Det går även att schemalägga nummervisningen så att ni visar ett visst nummer utåt efter ett givet klockslag.
Personlig kö
Har ni många inkommande samtal på era direktnummer? Då kan det var smarta att använda personliga köer. När ett inkommande samtal hamnar i en personlig kö får inringaren meddelande om att hon har blivit placerad i kö. När sedan ditt samtal är klart, kopplas det köade samtalet fram till dig. Det går att lägga in ett tak för hur många personer som kan vara i kö samtidigt. Om kön är full hamnar nästa person som ringer in i röstbrevlådan, eller så får hon upptagetton. Du kan också aktivera vår smarta återuppringningsfunktion, som gör att inringaren blir uppringd när samtliga samtal framför i kön är avklarade.