Rapport & Statistik

Vad är ett samtal värt för er och hur effektiva är ni på att svara? Vet du till exempel hur många samtal ni tappar och hur många kunder som lägger på innan man kommer fram?

Rapport & Statistik


Om man vill ta vara på varje samtal så måste man identifiera vilka områden som behöver förstärkas. Vårt rapportverktyg ger dig den data du behöver.

 

”Vi identifierade flaskhalsen och nu har vi alltid har rätt bemanning på supporten”

 

Med rapportverktyget låter vi er analysera ert kommunikationsmönster via ett enkelt, pedagogiskt och kraftfullt gränssnitt. Rapporterna som skapas skräddarsys efter era önskemål och behov och går att schemalägga så att du får dem exempelvis en gång per vecka eller en gång per månad. I rapportverktyget får du tillgång till alla parametrar ni vill kunna mäta, såsom tappade samtal, övervakning av köer med mera. Det ger dig helt enkelt all data du behöver för att erbjuda dina kunder en hög tillgänglighet och på så sätt nöjdare kunder.

 

Med rapport & statistiktjänsten kommer du att:

  • Enkelt att kunna skapa och redigera rapporter
  • Få automatiska utskick när du behöver dem
  • Få statisk på inkommande & utgående samtal
  • Mäta allt! Och mycket mer

Ladda ner produktblad

Vanliga frågor om Rapport & Statistik

Vill du veta mer om vår mobila växel?

Fyll i din e-post nedan så kontaktar vi dig inom en arbetsdag!